2021-01-08 13:43Lehdistötiedote

Leijona Group Oy on nyt Fristads Finland Oy

Fristads-työvaatteet sekä Leijona-työvaatteet ovat yhdistyneet yhden organisaation alle Suomessa. Käytämme jatkossakin Leijona Group Oy:n Y-tunnusta 0949961-0, mutta yrityksen nimi on nyt Fristads Finland Oy. Yrityksen toimitusjohtajana toimii Mika Väänänen. Yrityksen yhteystiedot, kotipaikka, pankkiyhteystiedot jne. säilyvät ennallaan.

Huomioitavaa on, että kaikkien yrityksen työntekijöiden sähköpostiosoitteet ovat jatkossa etunimi.sukunimi@fristads.com. Vanhat sähköpostiosoitteet ovat edelleen voimassa, mutta kaikki viestit ohjautuvat uuteen osoitteeseen ja lähettäjänä on @fristads.com-loppuinen sähköpostiosoite.

Fristads-asiakkuuksien asiakaspalvelu palvelee p. 010 406 9850, asiakaspalvelu@fristads.com ja Leijona-asiakkuuksien asiakaspalvelu p. 020 150 5210, asiakaspalvelu.leijona@fristads.com.

Yhteistyöterveisin,

Mika Väänänen
Toimitusjohtaja,
p. 040 801 1911
mika.vaananen@fristads.com

Fristads Finland OyTyövaateratkaisut ja -palvelut kaikille suomalaisille yrityksille ja organisaatioille

Fristads Finland Oy syntyi, kun Fristads-työvaatteet ja Leijona-työvaatteet yhdistyivät yhden organisaation alle. Uudella yrityksellä on vahva kokemus suomalaisen teollisuuden, rakentamisen sekä jakeluun, huoltoon ja liikenteeseen liittyvien palveluammattilaisten työvaatetarpeista. Laaja mallistomme monille eri ammattialoille mahdollistaa erinomaisten työvaatekokonaisuuksien rakentamisen erilaisten organisaatioiden tarpeisiin. Palvelemme työvaatekäyttäjät ympäri Suomea vahvan jälleenmyyjäverkostomme kautta. Lisäksi tarjoamme suomalaisille suuryrityksille, Suomessa ja kansainvälisesti, räätälöityjä asiakasmallistoja ammattitaitoisella palvelulla.

Meillä työvaatteet ovat kestäviä, laadukkaita, innovatiivisia ja vastuullisesti tuotettuja. Olemme ylpeitä työvaatteistamme, jotka valmistetaan tarkoin jokaista yksityiskohtaa myöten. Teemme jatkuvasti töitä vastuullisempien tuotantotapojen puolesta. Valikoimaamme kuuluvat Fristads, Kansas ja Leijona tuotemerkkien mallistot.

Yrityksen visio:
Jokainen ammattilainen puettuna kestävään suorituskykyyn.

Yrityksen arvot:
Intohimoisesti, Yhdessä, Yksinkertaistaen, Suorituskykyisesti